fredag 4. november 2011

Min favoritt

En av mine favoritter er hjemme er dette fine bildet som jeg har fått av
svigermor. Hun fant det på et loppemarket i Danmark for mange år siden, 
lagde ny ramme på det og hang det på veggen. Jeg har alltid kommentert
dette bildet da jeg faktisk syns det ligner veldig på meg da jeg var liten.
Har et veldig likt bilde av meg selv med akkurat lik frisyre og samme uttrykk.
Så da mine svigerforelde flyttet i leilighet for ett år siden, og plassen til bilder ble mindre,
var jeg så heldig å få bildet. En nydelig gave som jeg setter utrolig stor pris på.
Bildekvalitet = blir veldig fort lite lys for tiden!

Foreløpig får det stå å vise seg fram på et lite skap i stua til vi finner ut hvor det skal henge.


Jeg hadde en del Pelargonia i sommer ute på terrassen, og i høst tok jeg de inn for
overvintring. Men kan jo ikke sette vekk disse! De blomstrer hele tiden, og det 
kommer stadig vekk nye skudd. Trodde de skulle "nette" ned, men der tok jeg visst feil.
Får bare nyte de enn så lenge.


 Nå er det ikke lenge før vi skal hente vår kjære B på flyplassen, alltid godt å 
få han hjem etter han har vært på reise. Endelig en varm armkrok å kose med når
kvelden faller på.
Ha blitt lite blogging på meg denne uken. Tiden har ikke strukket til,
så nå gleder jeg meg til å stikke innom alle mine favoritter (det er mange)
og se hva dere har gjort i løpet av uka.

Ha en fin fin fredag.

 
 

1 kommentar:

  1. Så koselig bilde du har fått av din snille svigermor. Artig at det ligner på deg som liten :-) Nydelige pelliser.

    Det blir nok ikke mye tid til blogging når mannen er borte nei. Godt å få armkroken hjem igjen ;-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)