torsdag 18. oktober 2012

Favoritten KULL

Når man velger å blogge og bo i Rogaland,
ja da får man jammen bli med på mye kjekt.
På tirsdag var det bloggetreff på KULL,
og for en kul(l) opplevelse :)

 
KULL har en veldig flott liste over leverandører til butikken:

 
Det vi jenter ofte leter etter finner du på KULL.
Smykker, klær, sko, interiør til barn,
og ikke minst interiør til voksne!
(Kjære mannen min: om du ser på bildet over her,
hadde lampen som henger over disken passet veldig godt
inn i på vårt kommende nye kjøkken :) 


Vi ble tatt godt imot på KULL,
alle de flotte damene som jobber på butikken
sto smilende og ventet på oss.
De fortalte oss om konspetet og hvordan butikken ble til.
Agenten fra Ferm Living og By Nord var også tilstede
og fortalte om merkene. Hun må jo ha en utrolig morsom jobb :)
 
 
I tillegg til å kose meg sammens med alle de herlige Rogabloggerne,
fikk jeg også shoppet litt :)
Hva det var får du se en annen gang!
 
Så har du ennå ikke vært innom denne butikken,
bør du så absolutt ta turen!
Julen er jo heller ikke langt unna :)
 
Nå er det bare få uker igjen til neste treff,
og gjett om jeg gleder meg!!!
 
Ha en fin fin kveld, snart helg :)
 
 

6 kommentarer:

  1. Nå har det vært så mye om denne butikken på blogger, at jeg skjønner jeg må innom neste gang jeg er i Rogaland. Er den i Stavanger, eller hvor? :)

    Klem, Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. KULL finner du på Tvedtsenteret på Forus. Hjertelig velkommen til oss.

      Slett
  2. Fy søren så fine folk du har festa på film, Ella :-) Å, det er alltid så kjekt å sjå deg, eg gleder meg veldig til berre nokre små-små veker når me treffest igjen. Ein heile gjeng ein heile dag og kveld. Det blir SÅ BRA!! Her har me hatt ein deilig solrik dag, i motsetning til i går då me verkelig fekk dusja oss... Eg har baka boller og storebor har vaska kjøleskapet. Han la nemelig inn ei saftflaske som han ikkje hadde skrudd korken på - det vart ein klissete affære. Grovvasken tok han på strak arm, mora var ikkje strålande blid akkurat, og så tok ho mor finvask og golvvask (slik at me ikkje vart ståande fast på kjøkkengolvet heile gjengen) og no er det så bra!

    Klem klem, eli

    SvarSlett
  3. يعتبر افضل دكتور عظام في مصر احد الاطباء ذوي الخبرة الذين يقدمون خدمات حيوية للعديد من المرضي، فعلامة على اجراء الكشف الطبي لمرضى العظام ووصف العلاج اللزم لهم فانه يقوم باجراء عدد من الجراحات الهامة والدقيقة.
    تشمل اهم العمليات التي يقوم بها جراح العظام عملية قطع غضروف الركبة بالمنظار، عملية الرباط الصليبي بالمنظار ، عملية منظار الكتف، عملية تغيير مفصل الركبة ، عملية تغيير مفصل الفخذ، عملية منظار الركبة .
    فاذا كنت تعاني من اي من امراض او اصابات العظام التي تسبب لك المعاناة، فلابد الي احد الاستشاريين لتشخيص حالتك وتلقى العلاج اللازم للتخلص من الالم والعناء.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)