torsdag 22. desember 2011

Klar, ferdig..

gå!
Nå kan julen komme!
Kaker er bakt, hus er vasket og pyntet, gaver er kjøpt og pakket inn og
juletreet er på plass. Det eneste som mangler er vel egentlig
snøen utenfor trappa, men jeg skal ikke klage.
Jeg er i julestemning og gleder meg :)
Jeg er så fornøyd med årets juletre!
Vi har edelgran, det største vi fant og det er skikkelig tett og fyldig.
Hadde det vært opp til meg hadde det vært litt enklere pyntet,
men når det gjelder familiens juletre, må alle inngå kompromiss, også jeg.
Hele familien er med å bestemme.
Vi har pyntet vårt tre med røde og brune kuler,
masse lys og pappas glitter som SKAL på :)



"Nå er det jul, og det lukter godt
av granbar, drømmer og tro."


4 kommentarer:

  1. Så befriende herlig å se en bloggers juletre med andre farger en bare hvitt - treet deres gir skikkelig julestemning! God jul til deg og dine:-)

    SvarSlett
  2. Ja nå kan jula bare komme!
    Ha en fin julefeiring.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Så nydelig juletre Ella!!!
    Her er jeg enda ikke ferdig med alt til jula.
    Men men, jul blir det uansett :)
    Ønsker deg ei riktig god julefeiring.
    Klem Marie

    SvarSlett
  4. Da skjønner jeg at dere er klare til jul ja. Her tror jeg at jeg har kontroll, kun etpar småting igjen som jeg tar i morgen kveld. Da er det sikkert bare meg og noen desperate menn på senteret :-O Nydelig juletre dere har. Jeg skulle gjerne hatt bare hvitt og sølv pynt på treet, men de andre mener vi må ha med litt rødt også så da er det bare å jenke seg - hi, hi.

    Ønsker deg en deilig julefeiring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)