lørdag 17. desember 2011

Litt etter litt

kommer julepynten inn også her i huset.
Jeg begynte så godt her for en stund siden,
men så har hele pyntingen tatt seg en pause.
Nå er vi igang, og julevasken er påbegynt.
Selve vaskingen er jo såååå kjedelig, men herlighet så godt det er
nå det er overstått! Nå skal jeg stupe ned i julepyntsargeskassen vår,
og lete fram gode minner som gir oss julestemning.
Har jo også noen nye da :) Det er jo viktig å fornye seg litt...
(bare syv dager til julaften!!!!)


Har fått litt stjernedilla jeg og, som fler her inne.
Så amaryllissen ble fornyet med noen kanleduftende
pinner formet som en stjerne. Syns det ble fint jeg!
Satser på at jeg ikke står med hodet ned i vaskebøtta i morgen,
slik at jeg får brukt noe av dagslyset til å knipse litt :)

God lørdagskveld til deg som klikker innom!




2 kommentarer:

  1. Så fint!
    Jeg satser på å få vasket litt jeg også på mandag og tirsdag. Skal bli deilig å få julevasken overstått, men det er ikke så ille med julemusikk høyt på høytalerne mens jeg vasker :)
    Ønsker deg en fin lørdag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så flink du er!
    Nydelig med blomsten gjennom stjernen, kjempekreativt!)
    Jeg også elsker stjerner!!
    God helg til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)