søndag 8. januar 2012

Vegglanterne

Disse vegglanternene fra Tine K har jeg ønsket meg en god stund,
og jammen ble ikke dette ønsket også oppfylt.
Syns de er knallfine mot den mørke kontrastveggen
 i stua (som skal bli enda mørkere).


Jeg har til nå brukt kubbelys, men det er jo bare fantasien som
setter stopper for hva man kan putte inni :)
Nå står det et par små til på ønskelisten, flere gjør vel ingenting!


I morgen skal jeg på fotokurs sammen med mange
lokale bloggere, jeg gleder meg og er spent :)


Ha en fin kveld og en fin fin ukestart i morra!





5 kommentarer:

  1. Så fine!
    Har også lyst på en TineK lykt, til å ha på gulvet.
    Jeg blir nok ikke med i morgen, men kanskje vi kan gå sammen på et bloggtreff engang?
    Hadde vært så koselig å hilse på :)
    Klem G

    SvarSlett
  2. Ååå, de er nydelige...
    Og passet veldig godt på den veggen ja.
    Så du også skal på fotokurs!
    Hurra, da sees vi der ;)
    Spent og gleder meg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fine lykter! Elsker slike♥
    Så spennende med fotokurs! Kos deg MASSE!

    Tusen takk for koselig ord hos meg☺
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. SÅ kjekt at du skal komma i morgon, Ella :) Blir koselig å helsa på deg! Flotte lanterner du har fått deg, ho kan det ho Tine K ja, og ho Ella også :)

    Snakkes i morgon då, klem Eli

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)