lørdag 28. april 2012

Vårens oppussing

er igang!


Når finværet endelig viser seg frem, har man ingen grunn for å utsette
det man så lenge har planlagt, og i dag kom vi endelig igang.
Jeg skulle vel egentlig heller vært med Rogabloggerne på shoppetur
til Ølen møbel, men det passet dessverre ikke i dag.


Så da fikk heller formiddagen gå med til maling av hus,
det tar ikke bare en formiddag, men men vi er igang!


Noen gamle krukker fikk nytt utseende. Jeg sprayet disse perlegrå, 
herlighet hvor enkelt det var. Det liker jeg :)


Erteblomstrene spirer og gror, enn så lenge....


Agurkplanten til lillesøster fikk lufte seg litt,


og bedene, som her ser helt grusomme ut, fikk ny jord og alle de "dårlige" vennene 
ble revet bort.

Med andre ord en effektiv formiddag!

Ha en fin fin lørdagskveld :)

 

3 kommentarer:

  1. Savna deg i dag, Ella :) Men eg ser du har utnytta dagen godt! Det har eg også, moahahaha, puter, lampeskjerm, Tine K skål og potteskjuler blei med meg heim. "Jeeeezes.. " stønna herr Fryd når kånemor kom tungt lasta inn i stova ;)

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, deilig å komme i gang med våroppussing ;) Ha en god helg videre :)

    SvarSlett
  3. Skal si du har stått på :)

    Fineste lørdagskvelden.
    Her skal mannen lage Nachos, deilig!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)