lørdag 5. mai 2012

Happy colours

Enn så lenge får mamsen i huset delta med meninger
angående kleskjøp til storesøster. Hun er en meget bevisst, ung frøken,
og har sterke meninger når det kommer til hva hun skal
ha på. Derfor gjør vi det enkelt her hjemme.
Klær planlegges og legges fram på kvelden,
og da er regelen at man har ikke lov til å ombestemme seg :)


Elsker at det florerer i farger både til barn og voksne for tiden,
og selv om jeg nok er litt "kjedelig" og kjører safe veldig ofte,
er det veldig morsomt å kle opp barna i alle mulige farger.


Blir litt mer glad merker jeg :)

Nå har jeg akkurat vært innom hos KROnPRINSESSENE og meldt meg på
bloggtreffet hun arrangerer. Dette er et treff som man ikke har lyst til
å gå glipp av. En mer sprudlende og koselig gjeng skal man lete lenge etter.

Ha en fin fin lørdagskveld!

 

3 kommentarer:

  1. Så fine klær! Helt enig med deg, farger på barneklær er gøy! Har forresten en bestemt liten frøken i klesveien selv, så vi også legger frem klær om kvelden :) Fin blogg du har!

    SvarSlett
  2. Også her legges klærne klar på kvelden.
    Nok av andre ting å diskutere på morgenen hi, hi.
    Deilig med farger til barna ja -og litt til oss selv også. Iallefall i form av neglelakk og skjerf ;)
    Klart det er plass til deg på treffet!
    Så glad for at datoen passet for deg.
    Takk for at du tar med noe snacks ;)
    En fin tradisjon å spleise synes jeg!
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Jippi! Så kjekt at du skal være med, Ella :) Her er toget gått for å ha meiningar ang. eldstemann sin garderobe, men no har smaken hans utvikla seg veldig nært min smak, hehe, så eg er uansett fornøyd :) No har eg til og med fått han til frisøren, så no ser han ikkje lengre ut som ein popcorn - jippi! Minstemann likar veldig godt å pynta seg, og han har også ein smak som er veldig lik mammo si - så dei heilt store utfordringane vert det uansett ikkje...

    Snø her i dag, kva skjer!?! Kvifor?!? vil ikkje ha snø no - vil gå i tøy sko...

    Kleeeeeeeeem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)