søndag 6. mai 2012

Motlys

De bildene jeg oftest faller for er bilder tatt i motlys.
Det er noe eget, sart og magisk med slike bilder.

Øyeblikkjentene har konkurransen motlys denne måneden,
og jeg slenger meg med i siste liten.


Bildet er av Bajaz, vår viltre og alltid like lojale familiemedlem.
Det er tatt i januar 2011, en vinterdag på en av Jærens fantastiske strender.
Jeg liker det så godt. 

Her kan du se flere bilder i motlys:  ØYEBLIKK 


Ha en fin fin søndag.
Her skal finværet utnyttes til maling av hus :)


17 kommentarer:

  1. For ein fin-fin familievenn dåke har :) Det var eit flott bilde!

    Lykke til med maling, som du seier, det blir jo så bra til slutt og då er det kjekt.

    Heldigvis skin sola i dag i Stavanger, så eg lyt vel ta sjansen å henta inn kleda frå snora medan dei er tørre - alltid like spennande å henga ut til tørk ;)

    Ha ei fabelaktig ny veka, Ella :)

    Klem ELi

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    (Liker alltid bidragene dine best, men hyssssj ikke si det til noen!)
    Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  3. Finfine vovven, badet i nydelig lys!

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde! Lykke til i fotoutfordringen.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Veldig fint bildet, og så herlig hund, skikkelig skjønning :) Enig med deg at det er fint med bilder i motlys, og lyset på Jæren er jo utrolig fint!
    Takk for koselig kommentar på mitt bildet, det er tatt i Sandvedparken ja :)

    Håper helgen har vært fint!

    Klem Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig bilde. Herlig lys, og så stemningsfullt :)

    SvarSlett
  7. Så nusselig hund og bilde :)
    Ble det noe maling?
    Her gikk det i høytrykksspyling, men maling-arbeid venter også!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Tusen takk Ella:)
    Fortsatt en del som gjenstår å ordne, som å legge til alle bloggene jeg liekr og følger, men det kommer:)
    Nydelig bilde over her da!
    Klem E

    SvarSlett
  9. Åhhh for et deilig motlys på bildet;) en av mine favoritter i denne konkurransen!

    SvarSlett
  10. Nydelig lys..lykke til !!
    Ønsker deg en fin fin uke..her gleder vi oss til Paris på torsdag.
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Så fint bilde! Herlig lys!!
    Godt at du likte femsetern min / five seat ;)
    Regner med det er autokontroll av give-away hoho.
    HA en fin dag ;)

    SvarSlett
  12. Kjempefint bilde. Jeg er alt for dårlig til å ta bilder, så jeg er ikke med på disse øyeblikk-konkurransene. Kanskje en dag....trenger et fotokurs, og litt mer interesse!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)