mandag 10. oktober 2011

Dings

"Historien" bak denne dingsen er egentlig litt morsom, her er et lite tilbakeblikk 
hvordan vi fikk denne i hus.
Kjæreste B kom hjem fra jobb en vakker dag og hadde et stort smil rundt munnen.
"Jeg har kjøpt kjærestegave til deg, vennen min"!
Wow, tenkte jeg, hva i all verden kan det være?
Kjære B tok fram en liten pose, og inni posen var det en eske med Apple logoen på!
Herlighet, han har kjøpt meg den nye Iphonen!!!
Men så slo det meg, at ingen iphone jeg har sett er kvadratisk, og så liten,
så hva var dette mon tro. 
Definisjonen på en kjærestegave tenker jeg er noe jeg ønsker meg, 
noe jeg kanskje har vist i et magasin, noe jeg har nevnt i forbifarten at jeg ønsker meg,
eller noe kjære B syns jeg trenger.


Det siste viste seg å stemme, det var noe han syntes "jeg", "vi" trengte.
Nemlig en Apple tv!
Den dagen ble jeg litt "små" irritert over at penger var brukt på den slags,
og jeg så ikke verdien, nytten av en slik i hus.

Jeg angrer!!

Denne dingsen, har vært et godt hjelpemiddel til å få timene
til å gå nå som jeg er fastgrodd i sofaen med foten høyt.

Med denne dingsen har jeg sett serier jeg alltid har hatt lyst til å se,
filmer, og den linkes opp mot macen som står oppe på kontoret.
En fjærnkontroll som styrer alt :)

Unnskyld for min skepsis kjære B!
(men du trenger ikke bruke unnskyldningen kjærestegave neste gang det er noe du har lyst på :)




2 kommentarer:

  1. Forstår veldig godt at du angrer nå.. tihi :)

    Takk for herlig kommentar fra deg, jeg elsker min nye mac. Men mye å finne ut av da.. tihi.

    Legger meg til som følger jeg, nydelig blogg!!

    SvarSlett
  2. Grattis med ny blogg!
    håper du blir kvitt krykkene fort!!

    klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)