søndag 9. oktober 2011

Ønsker meg....

Stua vår trenger en liten fornying. Egentlig trengs det en skikkelig makeover både på vegger,
tak og gulv, men den tid får komme etterhvert. Nå er det trivselsfaktoren jeg først og fremst
tenker på. Vi har en forholdsvis stor nok stue, men jeg har lyst på noen småting da :)

www.living.no

Jeg har falt pladask for dette bordet fra Living, Rockwood, og nå tror jeg det snart må i hus.
Liker den litt enkle stilen og syns den kan kombineres med de to ektorp sofaene vi har.

Har mange sofaer som jeg gjerne skulle satt på ønskelisten, men enn så lenge får ektorpen
duge med en ny forvandling til grått trekk. Prøver å være fornuftig med tanke på klissete små barehender, en tusj ute av kontroll osv.

Tror også det skal føye med seg et par ektorp stoler, da jeg syns de er fine å se på og gode å sitte i. Alltid spennende med litt forandring :)
I tillegg har vi en fondvegg i tv-delen av stua som er brun/grå, og både jeg og B er helt enig at den skal skiftes ut. Jeg vurderer skyggeblå. Merker jo at jeg er blitt hekta på grå ,som fler jeg kjenner :)
Men har ikke sett den "live", så må nok det før jeg tar avgjørelsen.
Noen som har erfaring med denne fargen?


Denne sofaen skal ut og fornyes med to stoler, vond å sitte i og fæl å se på.

Ha en fin kveld og en god ukestart i morgen.
Her er det høstferie, men betyr lite for meg da krykkene fremdeles er mine "kjære" følgesvenner!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)