tirsdag 25. oktober 2011

Peace begins with a smile

Er så glad i bildet mitt fra Fru Fly, liker den enkle stilen.


Har også prøvd meg på å strikke "genser" til en lykt, men om resultatet ble
så bra kan vel diskuteres. Liker hvertfall fargen på garnet jeg har brukt veldig godt.


Bloggeplanten er også kommet i hus. Mamma lurte veldig på hvorfor
jeg i all verden, absolutt ville kjøpe en busk som så død ut, men da den kom
opp på hyllen var hun enig i at den var fin og passet godt inn :)


Nå skal det sløves på sofaen foran tven, hardt å begynne på jobb igjen.

Ha en fin fin kveld.



4 kommentarer:

  1. Så fin planten ble der!!
    (Morsomt å kalle den bloggplanten, tihi:-)
    Og bildet var veldig fint også:-)
    Syns du var flink til å strikke "genser", jeg, tror ikke min hadde blitt like fin!;-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så fint bilde fra Fru Fly var, passet kjempefint på hylla sammen med den fine "bloggeplanten" og søte lyslykta di. Så lurt å surre tråd rundt toppen av glasset, er jo ikke så pent med skrumerkene. Godt å slappe av etter en dag på jobb, ihvertfall når man har hatt fri såpass lenge.

    Ha en avslappet og fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Flirer litt for meg selv her jeg sitter, hihihih! Kommentaren fra mammaen din er jo betalbar c",)
    Likte gensern du strikket til lykten, superfin, å fargen er jo mitt i blink!

    Klem anna

    SvarSlett
  4. Eg også har det Fly printet og er så glad i det :) Corokia'en har ikkje komt i hus enno, men den snik seg vel oppi ein pose ein dag.

    Gratulerer så mykje med 6 åring, Live er eit av dei finaste jentenamna eg veit om. Og skal sei ho lagar fine armband, reine kunstnaren jo.

    Ha ei gooood helg, Ella!

    Klem Eli

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)