lørdag 17. mars 2012

Lek med ranukler...

og verdens kuleste mamma!

I dag har jeg hatt en liten fotorunde med noen av de flotte ranuklene
som sto i stuen.
Så kom ideen om å pynte jentene med blomster i håret.
Jeg spurte veldig pent, da styr og stell av hår ikke er
favorittaktiviteten, og jammen meg fikk jeg ikke ja!


Da storesøster fikk se resultatet på kamera, 
fikk jeg kommentaren: "mamma, du er verdens kuleste mamma!"
Det varmer et mammahjerte, det er jo fint å være kul, er det ikke..:)


Et lite tips for andre som finner ut at de skal pynte
ungenes hår med ranukler: ta ut blomstene før de begynner
å herje på gulvet, så slipper man blomster klint inn i håret!

Så har jeg lyst til å takke for sist til de som var på bloggetreffet
på torsdag! Det var en fantastisk kveld!
En slik smilende, sprudlende og koselig gjeng skal
man lete lenge etter. Gleder meg allerede til neste
gang vi møtes :)

Ha en fin fin lørdag!

  

7 kommentarer:

  1. Nydelig.. Og ja , fint å være kul mamma innimellom;)
    Ha en herlig kveld!!
    Klem;)

    SvarSlett
  2. Verdens kuleste mamma - for en flott kjærlighetserklæring. -og ranunkler er vakre blomster.
    Nyt en god lørdagskveld! :))

    SvarSlett
  3. Åååå - så skjønt :) Eg må jo berre nyta slike vakre bilder når eg kan, gutane mine går jo IKKJE med på dette! Og det hadde jo berre sett corny ut ;)

    Var veldig kjekt å sjå deg att, du er så skjønn! Og så fine namnelappar du hadde laga til oss :) Herlig-herlig!

    Fortsatt god helg til deg, verdens kulaste mamma!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Så fiiint med ranunkler i håret!
    I dag har Ella vært med å sunget med sevenjentene. Stor stas. Fikk ei stjerne i dag, jeg også, fordi jeg tok henne med på øvelsen og konserten:)
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Så utrolig vakkert!!
    Har Ranukler på bordet, men tviler vel heller på at det blir populært å sette dem i håret på lillebror..
    Hadde sikkert blitt søtt da:)

    fin søndag i sola til deg!

    SvarSlett
  6. Åhh så flotte bilder av jenta di!!
    OG takk for sist!! Det er jammen ikke lett å rekke å snakke med alle nei!!
    Vi møtes nok igjen!!
    Bare lån bilder - kjekt det!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)