torsdag 29. mars 2012

Påskesnop, påskeferie og påskehilsen

Nå er det ikke mange dagene igjen før påskeferien er igang!
Vi gleder oss masse, både stor og liten.


På fredag setter vi kursen nordover til familie, ski, påskenøtter,
snop, lammelår og alt annet som hører med.
Denne gangen blir ikke minstemann i huset med.
Bajaz skal ha en skikkelig Rogalandspåske.


Det blir litt rart å være en uke uten en som alltid følger etter
deg uansett hvor du går, men han kommer til å ha det fantastisk hos 
familien han skal tilbringe neste uke sammen med.
Kos og tur er det nemlig ikke mangelvare hos denne gjengen :)


Tusen takk til hundepasserne, vi setter utrolig stor pris på hjelpen!

Nå tar denne fruen påskeferie.
Batteriene trenger lading, og jeg gleder meg til å treffe familien nordpå.
Ønsker alle som er innom en riktig
GOD PÅSKE!



 

19 kommentarer:

  1. Nydelige påskeegg! God påske og god tur nordover :)

    SvarSlett
  2. Mmm, så gode de påske-eggene så ut!
    Ikke mange dager igjen nå til innholdet kan nytes...
    Ønsker deg og dine en GOD PÅSKE :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. God påske til liten og stor!!! *KLEM*

    SvarSlett
  4. Det så ut som en påskeegg med mye godt i! Heldige mottakere!

    Ha en fin påske!

    SvarSlett
  5. En riktig fin påske til dere..jeg har og laget påske egg til Dina`s hundepasser-mormor!!
    klem til deg fra meg:)

    SvarSlett
  6. Kos deg masse i påsken, håper dere får noen fine påske dager i nord.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  7. very cute ella :)
    your blog is absolutely lovely, i will follow you :)
    hugs from germany, svenja

    SvarSlett
  8. Kos dere masse med alt som påsken måtte bringe!!!!!
    Nyt nyt nyt

    SvarSlett
  9. Herlige påskeegg:)
    Tipper det blir en kjempefin påske, både for de tobente og de firbente:)

    KOS dere og GOD påske ♥

    SvarSlett
  10. Riktig GOD PÅSKE til deg Ella. Kos deg masse og sørg for at batteriene blir godt ladet i nord-norges friske luft :-) Her går turen til bestefars hytte hvor vi skal kose oss med jakt på påskeegg og deilig lammemiddag ♥

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Åååå, god påske, Ella :) Så kjekt å reisa "heimover" ein tur da. Det blir vel ikkje for ofte. Eg og gutane reiser til foreldra mine sitt naust på Bømlo på mandag, og så kjem Johnny etter på torsdag. Me skal ein tur til svigers også før me feirer dei siste dagane i fred og ro her i heimen.

    God tur!

    Klem ELi

    SvarSlett
  12. God påske, Ella!
    Godt å lade batteriene litt. Det håper jeg også på å få gjort i påskeferien. Hørtes deilig ut med ferien deres. Håper sola skinner!
    Vi skal bare være hjemme, slappe av, få litt orden i hage og bed, kose oss med barna, kanskje lese litt :)

    God klem
    Tonje

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder og herlig blogg ☺ Gleder meg til å følge deg videre ☺
    Ønsker deg en riktig god påske ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  14. For en herlig oppmerksomhet til Bajazvaktene!

    Koose dere på påskeferie!

    Herlig lørdag til deg og dine!
    Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

    Takk for gode og varme ord inne hos meg!
    DU er underbar!
    klem

    SvarSlett
  15. Hei Ella, så fint bilde, og påskeegget så deilig ut. Jeg velger litt moderate påskegodter i år, skal prøve og komme i form....need I say more;) God påske så ses vi vell snart igjen;)

    SvarSlett
  16. God tur nordover!! Kos dere masse alle mann, nyt ferien.. Ha en riktig god påske til deg og dine kjære.. Stor klem fra oss 5 på fjellet

    SvarSlett
  17. Goood påske og kos dere så mye!
    Straks ferie her og:)
    Så hyggelig å høre at du bruker kjøkkenet mitt til inspirasjon♥
    Klem E

    SvarSlett
  18. Fikk du tre skåler? Fy søren så heldig du er!
    Hadde jeg bare hatt en mamma som hadde hatt slike skåler...eller noen i slekta for den saks skyld!
    Stygt vær eller ikke i påsken...slike skåler må vel ha gjort det til en super påske...hehe

    SvarSlett
  19. Hei
    Innom for å ønske deg ei god helg, skjønne du!
    Håper du har hatt en fin påske
    God klem Tonje

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)