lørdag 3. mars 2012

Merket

Jepp, Herr Dymo er også på plass i vårt hus.
Sent ute med å få en slik i hus, men han har allerede blitt godt brukt de få ukene 
han har bodd her.


 Vi (eller meg) har alltid merket ting og tang her hjemme, men
aldri med dymo, så det var en ny erfaring.
Mye enklere på denne måten, og i tillegg tar Herr Dymo seg
mye bedre ut som merking, enn Frøken Sprittusj på merkelapp som vi har brukt før.


Blyantene på kjøkkenet har fått sin faste plass.


I tillegg har småmynt og noen fine ord kommet fram i lyset.


Viskelær har vi alltid lett tilgjengelig. Det bor en liten førsteklassing som
gjør leksene sine på kjøkkenet, men som til stadig har 
mistet det som skal ligge i pennalet, så da er det greit med noen i reserve.


Årets interiørmagasin har sin faste plass.


Vår lille bod i tredje etasje har fått en makeover, og
nå har vi (mor) full kontroll på hva som befinner seg i de ulike
eskene. Nå gjelder det bare å holde på systemet,
vi får se hvor lenge det fungerer.


Så når man merker alt mulig rundt i huset, lurer storesøster om
hun også kan få en. Selvfølgelig, nå tar vi i hvertfall ikke feil av
hvem som er hvem :)

Dette innlegget er med i utfordringen til Fabelaktige Maia.
Ta en titt HER for å se andre som også merker.
Jeg har allerede stjålet noen tips!

Nå er det snart ut på sykkeltur. Storesøster har fått ny sykkel, 
så da må vi prøve den ut, i et nydelig vær :)

Ha en fin fin lørdag!




8 kommentarer:

  1. Flott bidrag i Maias utfordring:)
    Jeg har enda ikke klart og skaffe meg en dymo, så det blir vel ikke heller kjennenr jeg meg rett:)
    Men stilig OG praktisk, DET liker vi:)

    SvarSlett
  2. Hurra for at du blir med :)
    Herlige bilder du viser!

    Fin lørdag! Her skal jeg og Nala inn til Losby, før vi drar hjem og lager verdens beste vafler. Mannen er arbeidsnarkoman, så vi er forlatt i dag... Deilig med alenetid!

    KLemklem

    SvarSlett
  3. Veldig bra at du har merka, Live, alle må få :)

    Me har også samme utfordring når det gjeld viskelær og blyantar, og det gjeld i grunn begge god-gutane, så me har også lager i kjøkkenskapet.

    Snart bloggtreff, weeeee!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. En dymo er vel verdt sin pris. Herlig det siste bildet! Og så flott orden du har hjemme!
    Ønsker deg en god lørdagskveld
    Mannen ser mesternes mester og jeg tar meg en bloggrunde :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Deilige dymo :)))
    Flittig i bruk her i huset også.
    Likte godt det skuffesystemet i boden deres.
    Nyt siste rest av lørdagskvelden :)

    SvarSlett
  6. For et herlog bidrag til Maia sin konkurranse:)

    Ta en titt på bloggen min der finner du en giveaway....fint om du kommer innom...

    Ha en fin søndag..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  7. Wow for et system, imponerende! Her har jeg ryddet i skuffer og skap i dag, men ikke merket noe, skulle kanskje gjort det jeg også :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)