søndag 25. mars 2012

Melkeskummer tips

Da vi kjøpte oss kaffemaskin for en tid tilbake, hadde den ikke
melkeskummer, noe som jeg savnet.
Etter å ha lett på nettet etter ulike typer melkeskummere,
kom vi over en test, tror den var fra tv2 hjelper deg.
På topp var Ikeas melkeskummer til hele 12 kroner!!
Den funker kjempefint, tar ikke mye skum av gangen,
men i hverdagen er den helt grei til mitt bruk!


 Så om du savner skummet melk oppi kaffen, er denne verdt å 
prøve, du kan i tillegg kjøpe to i slengen, den koster jo ingenting :)

Nå håper vi dagen blir like fin som i går, jentene vil på sykkeltur,
og da er det bare å få på hjelmen og trø i vei :)

Takk til Øyeblikkjentene som hadde mitt bilde som
favoritt i konkurransen! Jeg er utrolig takknemlig for alle
kommentarene og responsen jeg fikk for bildet mitt!
Nok et element som gjør blogging morsomt!

6 kommentarer:

  1. Så herlig tips :)
    Hurra for favoøyeblikk!

    Koose dere på sykketur i dag :)

    Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
    Solklem fra Nesåsen

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fin fin søndag!!
    God sykkeltur:) og melkeskum!
    Klem

    SvarSlett
  3. ein slik ein skulle eg hatt! note to self neste gong eg er på ikea ;)

    gratulera med velfortjent favorittplass! bildet ditt var nydeleg

    -klem

    SvarSlett
  4. Kanskje jeg skulle dratt med meg en sånn neste gang jeg er på Ikea. Ha også kaffemaskin uten steamer og det hender jeg savner det. Ha en fin søndagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann:)

    Håper dere hadde en fin sykkeltur....

    Jeg komm over denne bloggen her...og ble nyskjerrig på den...så jeg legger meg til som følger...

    Ta en titt på min blogg...der er det en giveaway som synger på siste værset...

    Ha en fin kveld...

    Britt.

    SvarSlett
  6. Pakken fra dere dukket opp i dag! Jeg har ikke ord, tusen tusen takk! Det var helt, helt unødvendig, men jeg ble såå glad! Hurra!
    Så snille og gode dere er mot meg.

    Fin ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen spor hos meg :)